Selasa, 8 April 2008

apakah ini??

pada suatu hari(ari2 y lpas laa) sedang aku asyik bmaen fs and myspace, tiba2 aku tbukak page sahabatku y bname eri(zuhairi name sbnar) pada mulanya ingin membalas komen y telah diberikan..namun setelah page profile fs eri tbuka, mataku lantas tpandang kpd seseorang y telah menghantar komennye kpd eri..aku ingat lg pada waktu itu komen y diberikannye kpd eri mengenai 'hatiku riang'..terpanar aku buat seketika apabila tpandang raut wajah si penghantar komen itu lalu dgn tidak semena-mena jari telunjuk ku menekan punat kiri tetikus pc ku y tidak seberapa ini pada namanya y ketika itu mggunakan nama 'sun kiss'..di kala itu hatiku merasakan sesuatu y amat janggal sekali..apakah ini??

cerita ini akan bsambung pada siri y akan datang..nantikan sambungannya..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apakah lg...hahahaahaha
bile nk bersmbung lg dowh..cm menarik je citer nie...

memg ar aku blnje choki2

tp xkn ar ngn jersi man u pon aku nk blanje gak......

hahaahahahaha.......